Tilbake til Transport & Logistikk
Som utstiller får man muligheten til å presentere bedriften for et relevant publikum, som inkluderer beslutningstakere som daglige ledere, transportkjøpere, speditører, systemleverandører, logistikksjefer, innkjøpere og logistikkstudenter.
Størrelsen på standene er fra 8 kvadratmeter og oppover, med mulighetene for å vise frem alt fra datasystemer til store vogntog.
En nyhet for året er at deltakere ikke nødvendigvis trenger å ha en bemannet stand for å kunne eksponere seg på messen. Ansvarlig for konferansen, Kjersti Shetelig, forklarer at det nå finnes flere alternativer for eksponering på andre flater.
For de som ønsker å være synlige på konferansen uten å måtte bemane en stand, eller for de som ønsker å øke synligheten ytterligere, tilbys det alternativer for eksponering som logoer på nøkkelbånd eller handlenett, sponsing av studenter med profilering på t-skjorter, profilerte sitteområder i utstillerområdet-området, eller hva med en barista med logoeksponering på disk og kopper?
For de som ønsker å dra nytte av disse nye eksponeringsmulighetene, oppfordres de til å ta kontakt med Kjersti, hun tar gjerne et møte for å diskutere mulighetene som finnes.
Les mer om å være utstiller her