Veien til verdi fortsetter
Vi er nå en måned inn i bransjens omdømme- og rekrutteringskampanje og straks vil enda en ny film slippes i digitale medier.
Vi er nå en måned inn i bransjens omdømme- og rekrutteringskampanje og straks vil enda en ny film slippes i digitale medier.
I filmen over får vi et lite innblikk i hva Thea gjør på jobben - og det er slett ikke en uviktig oppgave. For, Medisiner virker ikke - hvis de ikke kommer dit de skal.
Kampanjen som ble initiert av styret i NHO Logistikk og Transport, har som formål å øke synligheten til bransjen samt øke attraktiviteten til den som arbeidsgiver.
Styreleder Mona Juell har sammen med styrerepresentantene Silje Skogstad og Robin Olsen deltatt i gruppen som er ansvarlig for kampanjen, sammen med representanter fra NHO LTs administrasjon.
Kampanjen har allerede hatt annonser på trykk i flere lørdagsutgaver av DN samt dukket opp i feeden på sosiale medier og andre digitale aviser.
Vi har også opprettet en egen landingsside for kampanjen, hvor det ligger nyttig informasjon om de ulike aspektene i bransjen, intevjuer og filmer.
Styrets arbeidsgruppe, fra venstre: Silje Skogstad, Robin Olsen og Mona Juell.
Logistikk og transport handler om mer enn bare flytting av varer. Det handler om problemløsning, innovasjon og å knytte verden tettere sammen!