Styreleder Mona Juell brenner for omdømme og rekruttering og er godt fornøyd med at kampanjen nå er i gang. Foto: NHO Logistikk og Transport
Rekrutteringskampanjen til NHO Logistikk og Transport er godt i gang! Styreleder Mona Juell har omdømme og rekruttering som sine fanesaker, og er godt fornøyd så langt.
Fra en av flere filmer som kjøres i sosiale medier.
- Omdømme og rekruttering er en av mine fanesaker, sier styreleder i NHO Logistikk og Transport, Mona Juell. Det er med tilfredshet jeg ser at kampanjen er godt i gang, og resultatene fra medierapportene tyder på at vi når våre målgrupper: både de unge som skal søke før 15. april, rådgivningskorpset, internt i bransjen og eksternt hos beslutningstakere.
Kampanjen omfatter publisering både på nett, SOME og i print, i tillegg til bransjens egne kanaler. Den skal gi økt synlighet, økt kjennskap til bransjen og bidra til både rekruttering og omdømme. Det er også opprettet en landingsside for kampanjen med filmer og informasjon om bransjen, de som jobber i bransjen samt ulike utdanningsløp.
- Vi ser også interesse internt i NHO-fellesskapet, hvor balnt annet både sjømat- og helsenæringen bidrar inn i arbeidet, legger Mona Juell til.
Følg laksens reise i sosiale medier.
Are Kjensli, administrerende direktør i NHO Logistikk og Transport, forteller at det kun har vært positive tilbakemeldinger på denne kampanjen. - Vi merker allerede at kampanjen gir økt stolthet internt. Og den usikre handelspolitiske situasjonen fører til at verdien av vår bransje nå blir enda mer tydelig.
Logistikk. Veien til verdi.
Logistikk og transport handler om mer enn bare flytting av varer. Det handler om problemløsning, innovasjon og å knytte verden tettere sammen!