Logistikk. Veien til verdi

Publisert

NHO Logistikk og Transport har tatt initiativ til en kampanje for å øke synligheten til bransjen og øke attraktiviteten til den som arbeidsgiver.

Slagordet til kampanjen er «Veien til verdi!».

Den synliggjør vårt bidrag for å få varer frem til rett mottaker. Kampanjen illustrerer det med frakt av sjømat, medisiner og briller. 

Kampanjen starter 24. mars i sosiale medier og  i et utvalg papir- og nettmedier. Den vil gå utover våren og høsten.

Kampanjen er initiert av styret i NHO Logistikk og Transport. Styreleder Mona Juell har sammen med styrereprensentantene Silje Skogstad og Robin Olsen deltatt i gruppen som er ansvarlig for kampanjen. Fra adminstrasjonen har Are Kjensli, Ole A. Hagen og Silje Vhile Braaten vært representert. Kampanjen er utviklet av kommunikasjonsbyrået Apeland.

– Vi håper og tror kampanjen vil påvirke vårt omdømme positivt og skape bedre forståelse for bransjens samfunnsbidrag, samt at det blir enklere å få unge til bevisst å velge vår bransje som karrierevei, enten de tar en master eller ønsker å bli lærling, sier Are Kjensli.
Vi håper alle vil bidra til å skape engasjement rundt kampanjen ved å dele og like filmene etterhvert som de publiseres i sosiale medier, og i andre nyhetskanaler.

Det er etablert en egen landingsside for kampanjen, lenke nedenfor. 

Logistikk. Veien til verdi.

Logistikk og transport handler om mer enn bare flytting av varer. Det handler om problemløsning, innovasjon og å knytte verden tettere sammen!

Meld meg på nyhetsbrev

Meld meg på nyhetsbrev

Avmeldingen er mottatt!

Din epost: